Kategorie

Doprava CZ a SK

Ceník přepravy po ČR a SK

Doprava po ČRPPL balík - dobírka
118 Kč s DPH
Přeprava zdarma při nákupu nad 4000 Kč s DPH
Doprava po ČR
Česká Pošta - dobírka
189 Kč s DPH
Přeprava zdarma při nákupu nad 4000 Kč s DPH
Osobní odběr
Platba při převzetí
0 Kč

Doprava po SK
PPL balík - dobírka
250 Kč s DPH
Přeprava zdarma při nákupu nad 8000 Kč s DPH


PPL:

  • Expedice balíků u kterých si naši zákazníci zvolili způsob dopravy PPL probíhá ve všední dny od 10:00 do 15:30.
  • Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
  • Doručování firmou PPL probíhá ve všední dny přibližně v časech 7:00-18:00. Tento čas se liší v jednotlivých lokalitách.
  • Bohužel naše firma nemůže zařídit aby se k Vám rozvoz dostal v přesný čas.
  • Na depu je možno si vyžádat telefonický kontakt na řidiče a s tím se pak dohodnout na místě a čase předání. Kontakty k dispozici zde.
  • V případě, že nebudete na místě zastižen(a), bude Vám zanecháno oznámení o uložení zásilky na nejbližším depu. Na tomto oznámení bude uveden telefonický kontakt na který se obrátit ohledně dohodnutí času opakovaného pokusu o doručení zásilky. Kontakty na jednotlivá depa taktéž viz. předchozí odkaz.
  • Pokud se však s dopravcem nehododnete na termínu dalšího doručení do 3 dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.

Česká Pošta:

  • Expedice balíků u kterých si naši zákazníci zvolilí způsob dopravy Českou poštou probíhá ve všední dny od 10:00 do 16:00.
  • Doručení balíků probíhá v následujících 2-3 pracovních dnech od expedice.
  • Doručování obchodních balíků probíhá ve všední dny přibližně v časech 7:00-16:00. Tento čas se liší v jednotlivých lokalitách. Toto doručování na drtivé většině míst v České republice neprovádí běžný poštovní doručovatel, ale rozváží je speciální rozvoz České pošty.
  • Bohužel naše firma nemůže zařídit aby se k Vám rozvoz dostal v určený čas.
  • Není tedy možno si čas stanovit. Stejně tak telefonický kontakt od zaměstnanců České pošty je velmi ojedinělou záležitostí. Proto je třeba vyčkat rozvozu na uvedené dodací adrese. Bližší informace můžete zjistit telefonicky na Vaší poště.
  • V případě, že nebudete na místě zastižen(a), bude Vám zanecháno oznámení o uložení zásilky na Vaší pošte, kde je posléze nutno si zásilku vyzvednout (dle pracovní doby pošty v místě určení).
  • Občas se bohužel stane, že oznámení není z nějakého důvodu zanecháno (bližší informace proč se tak v konkrétním případě nestalo, jistě podá pošta v míste Vašeho bydliště) a v takovém případě je zásilka taktéž uložena na poště.
  • Aktuální informace o stavu Vaší zásilky se můžete dozvědět na tomto odkazu: informace o stavu zásilky. Zde je nutno zadat číslo balíku, které Vám rádi zdělíme
  • Prosím pozor, pokud jste tedy následující den po našem upozornění o expedici zboží neobdrželi zásilku a ani nenajdete oznámení o uložení je zásilka na 90% uložena na Vaší poště. V takovém případě se prosím na poštu bez váhání obraťte.
  • Pokud nevíte na kterou poštu se obrátit v případě, že Vám zásilka nebyla v určeném termínu doručena, zkuste prosím odkaz: kontakty.
  • Pokud si zásilku na poště nevyzvednete do 7mi dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.

Osobní odběr:

  • Je možný ve výdejním místě v Ostravě po vyrozumění, že zboží je k odběru připraveno.
  • Vyzvednutí je možné každý všední den od 9:00-12:00 a 13:00-17:00.
  • Zboží si zákazník vyzvedává osobně.
  • Platba probíhá v hotovosti nebo platební kartou oproti faktuře s uvedení platby "hotově" nebo "platební kartou".
  • Uvedené ceny na internetovém obchodě nemusí být platné na kamenné prodejně (viz. obchodní podmínky), v případě rozdílně ceny e-shopu a prodejny budete předem informováni
Vaše IP adresa je: 54.198.134.32